Daaam, what a day !

Först, vaknade jag halv ett, det va jätte fint vädret, helt söligt, gick och swimade med Royking i Eriksdalsbadet, vi swimade för fyra timma ungenfär, Efter det gick vi i stan och träffade några kompisar som vi spenderade hela dag med  dem , dem va galet roligt, inte som jag trodde men jag hade fett med kul,
jag träffade en, i Mc donalds vid hötoreget, blev glad för att den person har jag inte sett på ett tåg men vi få se hur det bli, hoppas den person kmr på fredags :)
I stan va de massor med polise, hyna kan man säger men om fråga sig varför, det vet vi inte men jag hörde att det va rån i Galarian på dagen, vet inte mer, och sen när vi skulle hem, verkade det som att det va bråk , för såg en person som blev taggin av polisen:O
Men när jag kom hem, va helt slut och hungri, Min farbro tog slut på alla pannkakor så jag va tvuggen att fixa egna, jag åt tre av dem resten sparade jag, orlkade inte, Men vi kollade på en film som hete X-men, den som är på bio, fast filmen  är inte samma som är på bio :)
jag är helt slut, behöver någon att ge mig en skön massegge just nu, för jag är ont over allt,
Ska dra nu och söva, ville bara skriva något annas det mkt att fixa resten av vecka ;`) idag är slut så..

Peace and Love
                             Lloydipop

Kommentarer
Postat av: Catherine

ojoj haha ditt land o grejer:p vi kan säga att det är vårt land;)nice viste inte att du kunde simma du vet de flesta från uganda kan inte simma, hehe man simmar inte så ofta där:p

Jag gick var med några kompisar igår och slutade med att jag sov över hos min kusin så jag kom hem nyss typ:)



yessir har det, ge mig din vettja :D<3

2009-04-09 @ 17:13:17
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: mayään

hahah ojoj vilken dag :)

2009-04-09 @ 21:54:13
URL: http://hollaatuz.blogg.se/
Postat av: Catherine

Hahah jaså, hade för mig att inte många kan simma där i Ug but i guess i was wrong:p Men skillnad från att lära sig att simma där och här är att man lär sig och simma själv där, finns inte så många simskolor. Men Vi kan ju åka ner ditt o lära dem att simma hehe vi som kan:p ah det är klart jag kan simma :D



Jo din msn ;)

2009-04-10 @ 12:35:46
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Catherine

Hahah ah kommer också att göra det, vad onda vi är :D ja, det borde vi, vi bokar biljett ditt i sommar så åker vi:p ;)<3



men du, kan jag få din msn då hehe

2009-04-10 @ 16:10:45
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Diana <3

Haha. That day sounded good. And Im glad

u enjoyed ur time with us hahaha xD

puss

2009-04-12 @ 01:17:23
URL: http://diaanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0