Det Valborg !!

Hej allihopa, jag har inte skrivit dem senaste dager för att jag inte kände till och orlkade inte men jag har haft roligt med folk som jag älska mest föra vecka, den har vecka har den börjat med fullt med prov i skolan, man måste ändå du vet, så enkel är det. görde engelska nationella, ska göra engelska nationella del b nästa vecka igen.. så är skolan, har blivit tufft men de bara en månad kvar sen är de sommeren !! :P
Det Valborg imorgon, frågan är vad ska man göra på den dagen eller vad vill ni göra ?
jag tänkte faktis festa, dricka och vara helt fullt men de vet vi inte än darför fråga vi, något roligt, ska man baa tända eld eller.?

Much love Lloydipop

Kommentarer
Postat av: Sarda

Sv: Det är nice =)! Jag är bara nån enstaka år äldre än dig...

2009-04-29 @ 23:29:40
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: Sarda

Sv: Hahhaa, jag är 19 =)

2009-05-01 @ 00:36:26
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: Sarda

Sv: Hahah, well yeah. That's life...

2009-05-01 @ 15:21:47
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: Sarda

Sv: Valborg? I dont do Valborg, not my thing you know. What did you do?

2009-05-01 @ 17:25:29
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: ????????

hey lloyd i think that du should write more in your blogg i visit your blogg every day but doesnt find any different, so please write more and try to write every day or every two days.

SNÄLLA OKEY JAG ÄLSKAR DIG BLOGG SÅ MYCKET TACK OCH HEJ<3 MOCH LOVE LOVE LOVE

2009-05-04 @ 20:01:08
Postat av: Anonym

hey lloyd i think that du should write more in your blogg i visit your blogg every day but doesnt find any different, so please write more and try to write every day or every two days.

SNÄLLA OKEY JAG ÄLSKAR DIG BLOGG SÅ MYCKET TACK OCH HEJ<3 MOCH LOVE LOVE LOVE

2009-05-04 @ 20:02:20
Postat av: Anonym

hey lloyd i think that du should write more in your blogg i visit your blogg every day but doesnt find any different, so please write more and try to write every day or every two days.

SNÄLLA OKEY JAG ÄLSKAR DIG BLOGG SÅ MYCKET TACK OCH HEJ<3 MOCH LOVE LOVE LOVE

2009-05-04 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0