Kan inte prata längre :(

Som ni vet redan att jag har häft ont i hälsen och huve, va fett nära att få feber men tack God att jag inte blev det.
Igår när jag kom hem, de kändes konstig, hur jag snackade, pratade med min mamma och andra, frågade mig själv vad som händer har, de kankshe något fel men vad för något, från ingenstanns kunde jag inte prata som vanligt,
så jag har tappat min röst, jag pratar inte normalt som jag pratar varje dag, något är fel med min hälsen, mår inte bra fortfarande, WTF!
Something is wrong with my voice! dont know what happened but am coughing all the time, let me hope i get my voice back..:(


Much Love
                   Lloydipop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0