Salsa och Tango

Om jag ska vara ärligt talat, jag kunde inte dansa Salsa och tango innan, det kan jag nu wiie!! men jag visste vad det är för något, I skolan går jag på spanska lektion, det betyder inte att jag bra på det men jag hålla på lär mig, just nu kan jag typ 20% , eller mer kan inte säger exackt. Hela den har vecka har det varit spännade i vår skolan, haft söv morgon varje dag förutom på måndag, Imorgon är det fredag, har söv morgon också, DAAAAM!! är det inte skönt så, en skön morgon med en skön vädret ? :D men så du vet,  vi har bara två timma lektion, assow det är inte en riktig lektion fast vi ska på en show, det är Rythmus skolan ( vår granne) som ska göra en show så vi blev bjudna. Om jag kmr ihåg bra, vad dem ska göra kmr dem sjunga, uppträdda och spela shakespeare...., :) Efter det då har jag loooooooooooov!!

Idag alla som går på Spanska lärde sig hur man dansa Salsa och tango, ( taaaaaaack) det ville jag lär mig från längesen, jag tyckte faktis att det är skit lätt tro mig så länge man förkunsera.
  Jag och Min klass kamarat va bäst på Tango, tro mig, vi va snabbt, tungt och bra. vi lärde oss snabbt. Du vet, om du gillar en grey då fastna det i huve och lär du själv på en gång haha,
Men inna jag dra, vill jag lämna en liten Musik från youtube, glöm inte att pausa på gubben dar först sen tryck play på videon  >>>men kankshe någon gång på fest eller när det musik, kankshe dansa vi om du vill se mig hahaha SAAAAAJK !!

Much love and peace
Lloydipop


Kommentarer
Postat av: Anonym

ihihih lloyd is gonna teach the ladiez how it is ;)

luuv u boo <3

2009-04-03 @ 00:11:15
URL: http://cococitaah.blogg.se/
Postat av: Lloydipop

hahahaha U never know :) ;)<33



luv u too sis

2009-04-03 @ 00:18:44
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0