3 days left to 2010

2009 är fullt med dåliga minne, minnen som jag vill verkligen inte vill tänka på ens,
minnen som gör mig att virja gråta, vara ledsen hela tiden och arg,
minnen som jag vill bara glömma,
Men snart är det nytt år, ett år för en förändring, ett år för nya tyger, ett år för nya minne,
och en som kommer vara en av dem bästa hoppas,
Men nyårsdagen, jag vet inte ens men det bara Gud som vet vad som kommer att hända den dagen,
eftersom det är den början av 2010 och en dag som alla kommer flippa ur,
och fira den nya år,

låt mig bara be till Gud att alla vi kan skapa en bra och bättre minne för i år,
och gör vad vi tillvägagångsätt gör,
happy new year
happynewyearclipartanimation.png Happy New Year image by KimCandy2

Kommentarer
Postat av: kaaaaawtar

håller med dig, nytt år ny förändring! haha tack så mycket, jag kände för att börja blogg igen :D och yes, im proud somalilander hähä! =)

2009-12-28 @ 08:38:56
URL: http://kawtaredmonds.blogg.se/
Postat av: Nadia den bästa

hej bror!!! saknat dig, hehe thanks

2009-12-28 @ 22:42:18
Postat av: Harambarn

håller med !

2009-12-29 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0