Min helg

på Fredag  Rökte jag vatten pippa med Julita, Anna och Roy och spenderade hela dag i rålis, det va fint vädret så vi hade kul dar ;) På en lårdag va jag och andra i åkerberg, firade med en kompis år, vi festade hårt,  vi åkte hem senare på kvällen samma dag, vi ville inte missa sista bussen det va darför annas skulle vi festa till imorse;) 
 hela den dar resa va galet kul men långt till helvete :O
Nu på söndag har inte gört mkt fast spelade fotboll ute  med mina grabber och några släkting, det va galet kul fast de va för varmt men skönt dag :P
hela min kropp har ont just nu, kmr ha tränings verk sen men så är de, men nyss har jag kollat på en film som jag inte har sett på länge, filmen va jätte roligt och tung. Den är lite Acktion komedi film, filmen heter SHAFT, Samuel L Jackson och Bursta Rymes var med i filmen ;)
men just nu är jag inet sömnig ändå måste jag söva, har skolan imorgon men de som är skönt är att jag har söv morgon så jag börja tio :P men just nu måste jag lämna er så godnätt puss på er o söv gött :D


Kommentarer
Postat av: Sandie

Shaft är bra =)

2009-06-01 @ 06:14:04
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0