40 year Old Virgin

Jag vet inte ens varför jag skriva nu inställe för att gå söva, har skolan imorgn och börja tidigt, men jag är så, jag söver alltid sent vet inte varför :(
Det va ett tag sen jag kollade på den filmen, 40 yr old vigirn, men idag kom filmen på tv,på kanal 6, jag såg filmen igen för det fanns ingetin annat att kolla på men när jag kollade dog jag av garv assow, filmen va skit roligt.
Det va en del i filmen när han försöker ta på sig kodom och de gick inte och sen barnen kom in och hittade ungenfär
 50 st  kondom på golvet och hon lackade ur, hon ba att du få ha sex men inte jag, och sen när hon såg kodomen på golvet då frågade hon hur många gånger dem gör det fyfan!!

Tro på mig allihopa, ni måste kolla på den har filmen om ni inte har sett den för den är så jävligt roligt
föresten, måste söva så godnatt..!

love and peace
                              Lloydipop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0