Facebook och skolan ?

Det går aldrig att plugga när man är inne i facebook det kan ni lita på, jag försöker inte säger att jag hatar facebook och skolan, båda tva älska jag men ibland kan jag hatar dem fett mkt.
Just nu med skolan,det mycket att tänka på för att det r inte en lek längre,  den döda mig som fan, vi har mkt prov framför oss, har precis haft matte och engelska nationella idag, i matte hade vi den lättaste delen, vi ska ha den svåraste nästa vecka på tisdag, ( snälla någon hjälp mig nu nu nu ) jag hatar det assow, jag längta till sommeren bara, ( fyra veckor kvar)
Annas just nu hålla jag på läsa en bok som heter Modern World history, det är en bok om historia, hålla på plugga lite om kalla kriget och hur den började, har om provet på fredag :(
men vet ni vad som är rolig, jag är inne i facebook inställer att plugga...God help me concetrate !
Har är några postiv och negativ saker om vad jag tycker om facebook, hoppas på om ni hålla med ..:)
Positiva saker om fcebook är att dar finns alla man känner och den hjälpa dig att hålla kontakt med alla som är familjen och vänner,
Dar på facebook finns det allting möjligt att gör och ha kul med
Negativ saker om facebook är att när man försöker plugga och sen man går in i facebook då glömma man plugg för att vi vet att facebook är best,
det är en webbsida som man berörde på och de inte bra för att när man går in då går det inte att går ut för ett tag ..

Ibland kan jag undra varför det så, vet ni ? men det måste vi jobba på om vi vill göra klart vad vi hålla på med typ plugga
http://4.bp.blogspot.com/_ei5sWWvMXos/Rjk9vAesmUI/AAAAAAAAAKA/29s1pV86x-U/s400/facebook.gifhttp://forum.macworld.se/blogg/wp-content/uploads/macworld_facebook.jpg

Kommentarer
Postat av: MARINA.

haha lloydiipooooppppp :):)

2009-05-15 @ 15:15:34
URL: http://marinato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0