Palla assow !

Fan fett barnshligt med folk som ringa hela tiden med dolt och ringer hela tiden och inte säger vem dem är,
folk ringer mig hela tiden och börja sjunga, skriker mitt namn eller någon annans och hitta på greyer medans dem driver men jag är trött på det...
Från idag tänker jag inte svara på någon som ringa mig med dolt nummer, jag svar, tro mig eller inte men de sant.
Vill ni något måste ni ringa eller messa och vissas era nummer och se om jag känner er eller inte !!!
och så ni vet, jag menar det . Det har gången, jag har lovat mig innan men nu är jag serious för att jag är trött på det..!
Jag orka inte med såna personer, Om ni har tråkigt, det bara att ringer och hitta på något men inte driver runt som de roligt men tyvärr är det inte alls...

Much love
                 Lloydipop
                                   Bless&love

Kommentarer
Postat av: Berii_

Tack för din kommentar! Hjälpte mycket ju!



2009-05-25 @ 20:25:09
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: kiish

Fin blogg du hadde besök min:

www.kiish.blogg.se

2009-05-25 @ 21:04:05
URL: http://kiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0