Another day

Jag känner mig sjuk idag så jag tänker stanna hemma, ska inte göra något värsta som igår,
ska bara softa hemma idag, kolla på sverige och danmark matchen Vm-kval och sen ta hand om min lil kusin bäbisen, hon har redan fyllt ett år förra vecka:)
Igår skulle jag, roy, Milton, dj och andra till dembow i stadshagen men vi gick inte för att jag kom försen, två timma sent bara för att jag sov hahaha men jag be om en ursäkt :P . Vi gick till klubb Neo inställe, dem oppnade den nyss faktis och jag tro att den kmr vara stor, vi hade kul som fan :)  
har inte mkt och säger idag, bara att jag är sjuk och jag kankshe inte kmr till skolan nästa vecka, vi får se hur stark jag bli, har haft huve verk sen torsdag, de verka som jag hålla på få feber, jag vet inte än.. men ska ta alvadon nu sen ska  jag vila lite :D

så peace and luv

Kommentarer
Postat av: rochell din lil syra

tja brosan ja vet att allt bra me dej since i left u home fine when i left for town but am wondering if i am mentioned in ur everydaylife blogg coz i seem not to be there yest ur friends i appear here, even i came all da way from london coming to see da family n am not even welcomed here on da blogg show ur feeling for how much i it means to ya dat i ame home, am family for Gods seak, love ya

2009-10-13 @ 18:18:44
URL: http://www.myspace.com/jordgurb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0