Mysig kväll :)

Hej igen, hur mår ni idag föresten, mår bäst som alltid.. just nu har jag precis ätit klart godaste afrikansk mat, är helt mätt, höll på kolla på film på 6än men orlkade inte längre så kom jag hit på data .
Min helg har varit tung som jag ville att den skulle vara förutom själva vädret, den suger bajs. det regnade och så och det va jätte kallt, jag fryser just nu faktis :( i hate it
På fredag klubbade jag på klubb neo men mina grabber, dar hittade vi många som vi kände som Biggie och hans gäng. det va kul att träffa dem, de har varit ett tag sen :D
På lårdag va jag på en hemma chill hos en kompis i högdalen, det va jätte mysig. det va inte många som kom men ändå hade vi kul, vi drack, dansade och lekte.. sen efter ett tag dra nåra stycken hem men jag stannade och tva till, vi hade godaste mat med oss, kebab och coca cola haha :P Medans vi åt kollade vi på en lång gammal film som heter teen wolf, jag har aldrig sett den men det va galet roligt och kul och kolla på den, släckte ljuset i hela huset och det va bara film, jag tycker om att kolla på film utan någon ljus på, de skönare så . 
ska bara anvusluta min inlägg sen ska jag till mitt rum och förvänta mig för en ny dag:P
peace out and Much love / Lloyd


http://www.millionaireplayboy.com/mpb/wp-content/uploads/2009/09/teen_wolf.jpg

Kommentarer
Postat av: Catherine

sorry for late reply har vart strull med datorn but im baack haha



var de chill under helgen, skönt.. sj var jag på fest o hade det so it was nice btu i cant wait for the holiday.. vad har du för planer för lovet....



haha e det dig man ser på bilden de uppe elle naah just playn

<33

2009-10-21 @ 16:35:10
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0