Bästa Kvällen Någonsin!!!

HAHAHAHHAHAHAHA !! jag dö av garv tills nu för att jag tycker att idag va den bästa kvällen någonsin,
greyer är att festen log i mitt av ingenstans, Det är i huddige, fast man måste ta buss och förtsätta till en station som heter Ekende tro jag och dar va som mörkt som fan, den ställe påminade mig om Afrika.., Många blev rädd att dem började fråga vart vi på väg, vi gick i mitt av skogen och hittade en liten vila hus, jag som trodde att den skulle vara stor med max 300 pers dar, gissa vad, det va 25 pers nästan och ställen va så liten att mitt rum är store än hela själva vilan :P flesta av oss bless överraskad och förvirrad för att vi trodde att den skulle vara tuung, men själva festen va chill faktis men vi va många pers och ställen va liten, musiken va kefft, bara tva låter som jag tyckte om mest va "" you are jerk"" och soulja boy- you got a donk". måste lära mig faktis dansen till you are jerk..
föresten, den bussen som tog oss dit va sista bussen, så när vi skulle hem, vi va tvuggen att gå till huddige centrum och de va 9km dit :O tänk dig, så vi fick gå 3km och det tog 3 timma nästan att gå till Huddige. Tack Haaydee och Istahil som fick tala för mannen( haydee´s farsa) att komma tillbaks och hämta oss så vi va glada som fan ! tack värre dem, dem körde oss i bilen tills Huddige centrum, det va dar vi tog buss hem.
Nu sitta jag har och tänker på hela dagen hur den blev, tänker om jag bodde ha stannat eller det bäst att vi åkte hem, men nu är jag hungry, ska äta riktig afrikansk mat just nu sen sovaaaaa!!

Gooooooodnight and sleep tight yall !
                         peace and bless


Kommentarer
Postat av: kawtar

hahah aaa de mitt egna rum och hälften av mina kläder! XD ibland pallar jag inte städa fan

2009-09-20 @ 16:51:51
URL: http://kawtaars.blogg.se/
Postat av: kawtar

hahaha jag vet, om room raiders kommer är det kööört asså! skulle åka ut diretk xD haha om ditt rum är bästa visa bilder? :)

2009-09-21 @ 13:45:37
URL: http://kawtaars.blogg.se/
Postat av: kawtar

hahaha eller hur, tänk om room raiders kommer. jag skulle ha åkt ut direkt! :P

haha om ditt rum är bäst, lägg upp bilder på det :D

2009-09-21 @ 13:53:22
URL: http://kawtaars.blogg.se/
Postat av: kawtar

hahaha de skulle lätt ha sparkat mig vad fan! XD

men nu ser det lite bättre ut, haha vrf itne? kööör bara visa lite bilder jaao ! ahah

2009-09-21 @ 22:00:34
URL: http://kawtaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0