Chillination weekend

heeej allihopa, hur mår ni ? det bra med mig just nu tack, jag tänkte berätta eller skriva lite om min helg..
först ska jag börja med fredag, började kl 10 som vanlig till skolan, och på väg till skolan träffade jag en person jag inte har sett och hört av nästan hela sommeren, det va faktis kul och träffa den person, vi gick i samma tag på väg till skolan, jag visste inte vad jag skulle säger för att jag kunde inte tro det att den person är har, sitta med mig :D den person´s skolan ligger några station efter min men vet inte än vilket skolan de är... senare på kvällen skulle jag och roy och andra till dem bow men dem andrade sig vet inte vfr men jag blev sur för att jag hade tråkigt, det alltid tråkigt på fredagar, men jag ringde några kompisar, dem kom till skarpnäck, jag va med dem bara två timma tro jag..
lårdag trodde jag att de fanns en fest, men de fanns ingen fest, som vanlig jag stannade hemma hela dag, jag kunnde inte ringa eller messa någon, min mobil är sönder, men senare den kvällen gick jag ut, tack väre Istahil, hon ville att jag skulle till Rålis, jag va i mitten av en film men jag åkte bara för att de fanns ingeting hemma och göra, jag träffade andra kompisar som jag känner och inte känner, vi chillade på en dagis plats med hink och vatten pippa ( jag har saknat vatten pippa) så vi rökte och drack tilll och med, alla va redan fulla, Sagal, Natali förutom Istahil, hon dricker inte, det va lite koas lite tänkte jag för att dem har redan drukit och jag har inte sett dem på ett tag, ni vet.. men vi hade kul i alla fall,
Idag, en söndag., Vaknade 11 tiden, va förtfarande bakis så jag gick direkt till soffan och sätt på tv och kollade på en Action film och p.diddy´s serie, I want to work för p.diddy.. det va tråkigt vädret som vanlig, det va sol bara en timma typ sen såg det ut som om de kommer regna, i alla fäll senare på dag, jag och min farbro och andra grabbarna, vi gick och spelade fotboll för tre timma nästan, min lag vann :D föresten, min syra tänkte byta henne´s fristyl till en som Rihanna´s :D
Nu ska jag plugga lite Geografi, ändå jag hata jag ämne men måste sen ska jag sova, börja 9 imorgon med Naturkuskap, hatar den ämne också som fan, Matte, Musik, Idrott, Engelska, bara dem 4 ämne är jag intesserad av ..

 

Kommentarer
Postat av: Catherine

jaså men det är ju nice:) jo i fredags gick jag hem till en kompis sen hade jag också lite chillination helg. Vill fan hitta på nått kul nästa helg orkar inte med chill kvällar wanna do some crazy :D haha



varför klubbade du inte då?

<3

2009-09-14 @ 20:05:53
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Catherine

hahah jasså okey men de bra de ändå:D what u up to now? vad ligger din skola nu igen, vist var det i närheten av nacka?

we should hook up some time;)

<3

2009-09-14 @ 20:53:59
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: kawtar

tuuung helg! :D

2009-09-15 @ 19:18:26
URL: http://kawtaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0