Kan inte leva utan mobilen

Vad fan betyder SIM inaktivt ?? !!
Jag kommer inte ihåg vad jag trykte, jag bara lekte först men min mobil sen efter ett tag, visas att Sim kortet är inaktivt, jag fatta nada, är min mobil sönder eller min sim kort. Fuck that, Ringde nyss på Comviq och dem ville att jag skulle testa min sim kort i en annan mobil, jag ska försöker och Gud hjälp mig  att de funker men då kmr det att betyder att min mobil är sönder :(. Jag ringde och dem så att mobilen hittat inte sim kortet, fan vad jag bli arg, Jag har avänt den har mobilen plus kortet utan någon problem för länge nu, är de bara otur el vad är det ?
men hoppas det funka snart annas måste jag beställa en ny kort men samma nr :D det kommer kosta 95kr tro jag. För länge sen en kompis så till mig att de gratis att beställa och sen få du en ny kort men samma nr  :O dem så till mig att de kosta!!! WTF ! assow lita inte på allt dem säger till er :(
Bless
Lloydipop

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötnos :) Ja allt är super, lite trött bara, saknar min pojkvän :P haha =)

2009-09-03 @ 00:12:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0