Nationella!!

Har Nationella Muntliga delen i svenska imorgon, det man ska göra är att håller ett 5minuter tal dar vi visa upp två bilder som kommer passar ihop med talet.
ämne är SPRÅK,  jag är fortfarande i skolan just nu och praktisera min tal, hur jag kommer vara och vad exakt jag kommer att prata om, allt måste handla om språk, exempel, kropp språk.
hoppas det går bra, God hope u on my side hehe
det går aldrig att plugga hemma de darför är jag kvar i skolan, det stänger om en halv timma.
 sista året u know so godda do what i godda do..
lysnna på vybz katel medans.. så det dags att dra hem nu, vila och praktisera igen innan jag sover
peace and love
lloyd


Kommentarer
Postat av: wintana

Aszå du för sjuk hahaa

2010-12-01 @ 17:31:41
URL: http://wintanaafro.blogg.se/
Postat av: wintana

hahah jag vet int kanske någonstans i ditt hem :p

2010-12-01 @ 18:14:36
Postat av: wintana

hahha nej då jag är inte din medicin min medicin är för bra för dig aszå :) hahah men jag kan köpa en medicin åt dig hehe.

2010-12-01 @ 21:23:02
Postat av: wintana

Jag vet vad din fucking medicin är !! Du vet det sj oxå hahah :p

2010-12-01 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0