Takers

kollade nyss på filmen Takers med stora sjärnor som Idris Elba, Paul Walker, T.I., Chris Brown, Hayden Christensen and Michael Ealy,
alla dem va helt snabba som fan, jag säger bara Matrix stylen, 
 Chris brown va som jackie chan, springer runt och hoppa over byggnader men ärligt, han gjorde dem färligaste roller men annas de passade han hah skön han är
T.i, den färligaste, den onda som alla inte litade på daaaaam
jag tänker inte berätta mer, ni måste kolla på filmen för den är värd att kolla på tro mig
just nu säger jag bara att mycket para, om man våga riskera att känna penger, jag snacka inte om hundring eller tusen lapp fast mer än det miljoner snacka jag om..
en bra planering behövs det, kolla bara på filmen :D


Kommentarer
Postat av: Ilham brown

vart kan man ladda ner filmen ? tuung blogg förresten ! §

2010-12-11 @ 18:15:22
Postat av: lloyd

man kan ladda ner filmen på kickasstorrent.se

tack

2010-12-11 @ 19:53:18
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0