Am back!

Hej på er, jag hade tagit paus på att blogga, hoppas ni inte har saknat mig men är tillbaks nu :)
det mycket som händer just nu i mitt liv och har inte haft tid att dela med er..,
som plugg, det har jag varit upptagen med,
familjen och ibland vänner oxo eller mig själv,
jag har saknat att blogga faktis, det har gått nu en månad utan att lägg någon inlägg,
men är tillbaks nu :)

föresten, min helg har varit soft, i fredags va det hemma bara med syskon,
vi tog det chill, kollade på film och högt musik, det blev bråk ( cat fight )
säger inte med vem och vem men det va kul och kolla på :)
i lårdags va jag ute i klubb splash med Winta och hennes bästis :P
det va många som jag kände igen, mina gamla basket och skola kamarater
från fryshuset, blev glad när jag såg dem, kände hemma :)
så taaaack Winta och din bästis yassi för en underbar kvällen som tog aldrig slut,
just nu fixa jag bara nya musiken har på bloggen,
medans jag vänta på mat,
men ska dra nu annas
vi ses jalla !!! Luv

Kommentarer
Postat av: YAAMI

jag har saknat dina blogginlägg :(

2010-02-08 @ 09:15:48
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0