Hope for Haiti :/


I denna världen finns det många ond som händer just nu och ibland finns det inte mkt det vi kan göra,
i afrika, folk dö bara för dem inte har mat,
någonstans och sova, någon som måste ta hand om dem,
sjukdom som AIDS, många flickor bli våldtagna ,
många bor på gåtan, jag tycker synd om dem men
det räcker inte, jag gråter för dem, jag bli arg, sur och ledsen för dem,
Nu är det haiti, kolla vad som har hänt,
jag lova att donera lite av mina egna penger till Haiti,
fora vecka när jag handlade kläder, resten av mina penger som
jag hade kvar,
jag visste inte vad jag skulle göra med dem så jag doneterade till haiti,
men ändå det stör mig, jag känner deras smärta :/

har är en låt som Michael jakson har skrivit,
dem har gjört om det till Haiti,
de många artister som är med, lil wayne, jamie fox, snoop dog,

Wyclef Jean


nästan alla sköna kända artister

men njuta av videon, peace !!!

http://www.porhomme.com/wp-content/uploads/2010/01/haiti-earthquake-hope-for-haiti-telethon.jpg


Kommentarer
Postat av: Hannah k

Du e inte ensm om det a lloyd, man önskar bara att man hade mkt pengar och bara ge dom:( men det bara och be för dom och ge allt de vi har!

Bleess

2010-02-16 @ 19:19:50
Postat av: Sara H

Hope they'll have it good soon

2010-02-18 @ 20:34:51
URL: http://minadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0