:(

jag mår inte bra just nu, har vilat och vaknade sen kollade jag på african cup of nation, jag sömnade i mitten av matchen, det va Nigeria vs Egypt..,
just nu har jag mycket saker på hjärtat som gör mig arg, ledsen och till en annan person men ska försöker vara stark och vara mig själv
första gången tänker jag inte berätta eller skriva ner vad det är som stör mig för de jätte djupt,
kollade klart på paradiset hotel, fett synd för Rami för han åkte ut idag hehe men ska tbx till mitt rum och förtsätta spela tills jag sömna, skolan har börjat du vet :( men annas Godnatt y´ll..

Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

Hoppas det blir bättre lloyd <3

2010-01-13 @ 15:30:10
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0