Svenska Nationella Prov

Hade nyss nationella provet och det gick bra, det gick bättre än vad jag trodde faktis, jag skrev 7 sidor, läste om till jag va säkert, uff tack Gud att det gick bra, när man är orsäkert då går det alltid dåligt men sen jag gick och la mig igår natt, jag hade en bra känslan om dagen men  två dagar sen va jag jätte nervos och rädd för att jag inte förbredd mig iför provet men är inte det längre taack :D
provet var 5timmer lång men blev klar  den tredje timma,  jag va hungry till och med men ändå..,

Igår fyllde Roy år, han blev 20år så grattis ROYKING JNR!!  http://royking.blogg.se/ 
vi få se vad som bli i helgen men det jag vet är att det kommer bli hyyyyyyyyyppppppeee och Pop bottles hahah u know how we roll :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0