ITS A HOLIDAY

Perfekt början av höst lov, i fredags va det en stor konser, det va en afrikansk konser som logg i slussen, det va galet bra, igår va jag på spotlight, det började dåligt, alla betala och vi bruka inte betala de det så vi hade ingen väl, så vi betalade,  vi hade lite tjäft mellan roy jag och elin, ja vill inte ens gå igenom det så pass, hela kvällen slutade bra ut, vi hade skit kul, det va faktis första gången jag och elin va på klubb ensamma men det va många dar som jag kände, några av dem var från min  skolan.
annas i veckan den 3rd, alla tro säkert att jag ska på kryssningen men sorry att jag inte ska åka, bestämde mig att stanna, för många pers lika med bråk, det alltid roligare men bara kompisar.
så den 3rd det jag kmr att göra är att klubba på k2, min klass höll på göra den festen som heter AFTERSCHOOL så hoppas ni alla som är 18 och över kommer att vara dar för att det kmr att äga, det kan ni lita på plus ni vill inte missa den. jag säljer biljeterna som kosta bara 80kr så kom köp biljet från mig och skydda
BE THERE!!!!
BTW, HAPPY HALLOWEEN :d
ska gå nu och äta värsta maten sen  spela jag vidare  x-box medans jag softa med Aliyah..
peace !!

Kommentarer
Postat av: Wintana

hhehee ja vet den e så bra :D du har min ipod på din blogg, grööön hihii :p

2010-11-02 @ 09:17:59
Postat av: Wintana

Aszå, hallå alla dina låtar på din blogg e fan bra :O varje gång ja går in på den då hör ja en ny sköön låt som du fuckar min hjärna med uff, hahha men den du har nu demarco-she's my baby e för bra :D <3

2010-11-02 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0