Det såhar hur det ska vara

Jag har varit sjuk dem har senaste dagarna sen föra vecka men nu känns det lite bättre. 
Gick inte till skolan för tva dagar, På Måndag och på tisdag,, 
Görde inte mkt fast va hemma och ute lite gränn bara att ta de lungt. Idag är de onsdag, gick tll skolan för att jag hade matte provet och jag älska matte och ville inte missa den har provet. 
Provet handlade om evaktioner,Det gick inte som jag trodde   serious, va sådar men jag kan bara säger att provet va helt komplicerat men man fick göra om om man vill :) 

Tack lydish och hela din klass att ni kom till min skola och besökte på mig och Carro oxo, det va trevlig och nice faktis, blev glad när jag såg er allhopa, en väcker dag kmr jag komma på era skolan vänta bara man vet aldrig :) 
hoppas att ni kmr tillbaks, det alltid kul med er <3

Just nu är jag i Rådsmansgatan,, i bibloteket, hålla på plugga med en tjej kompis. hon och jag kmr vi typ jobba ihop studera och plugga också.
 jag är glad att hon kom på det har idea av bibloteket, plugg varje vecka, en gång kan man säger typ.  
 jag tycker att det går inte att lärs sig eller plugga när man är hemma men i skolan och bibla går det, så det ska vara att jag plugga lite extra inna jag kmr hemma :P 

NU KÄNNER JAG PÅ TOPPEN, OCH ÄR REDO FÖR ALLTING !!! AM BACK AGAIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0