hellooww allihopa !!

Jag vet att jag bruka inte skriva ofta men det är för att jag har haft det fullt med plugg, hinner inte skriva eller berätta någoting men när jag har tid då kmr jag. 
idag vaknade jag dålig vet jag inte varför men jag mår inte bra idag, känner som att måste vila lite att kunna mår bra, först ska jag lågga lite mat jag och min syra Hanifa sen ska jag vila en eller två timma efter ska jag plugga lite, har mkt plugg att vara klar med men hoppas att jag hinner i tid. Det mycket att göra, hemma är det inte så säkert men bibla kankshe . .
jag kankshe är förskyld, har huve verk och ont i hälsen, jag är inte säkert om jag kmr klara av skolan imorgon men ändå vill jag inte missa något så måste ditt, om jag mår värre då kmr jag hemma efter lunch misst. 

peace och mycket kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0